streda 20. marca 2024

Pokrivená básnička


Ten môj chrbát skrivený
už narovnať sa bojí


Obdiv padá na tých z vás
čo vzpriamení ste v stoji




Tak si ležím vyčerpaný
na tom našom gauči


Kocúr Julčo dole hlavou
z kúta na mňa mňaučí




Sleduje ma ako sipím
stukám občas zdriemnem


Žiaľ zvieraciu gymnastiku
do dnes stále neviem




Tak sa stalo jeden večer
keď už všetci spali


V mojom črievku zbytky z jedla
veselo sa hrali




Strhol som sa nedosníval
krásny sen no krátky


By som nechal tu pod sebou
kus špinavej látky




Cestou po tme správnym smerom
ozvala sa rána


Pred záchodom rozvalený
začala sa dráma




Črevá plné chrbát bolí
ležím si a čakám


Nech sa stane čo sa stane
už si nezamakám




Od tej doby chrbátik môj
v symbole má esko


Aj na záchod teraz chodím
kľudne a nie bleskom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára